Sastavci :)

četvrtak, 24.02.2011.

Razumijevanje je sastavni dio svake veze


Kada bi samo znao slušati,kada bi samo mogao razumjeti moje želje i moje potrebe.Samo trebaš slušati,samo trebam malo tvoje silne pažnje,samo jedan trenutak svog života posveti meni.Osjećam se kao da sam sama,sama na raskrižju života,osjećam da moj dom zapravo nije moj.Ali dolaze trenutci da moji snovi budu ostvareni,ne oni neće biti odbačeni samo zato što me ne znaš slušati.Samo pokušavam reći što me muči,tišti i samo želim da me slušaš.Više ti ne želim vjerovati,ti zapravo ne znaš što ja osjećam,i da ja sam više od toga,više od toga što si ti stvorio u meni,pratila sam glas koji si mi dao,ali sada moram pronaći sama svoj put.Trebao si slušati,ovdje unutra je netko,netko za koga sam mislila da je umro jako davno,želim samo vrisnuti da se čuju i moji snovi,ne oni neće biti odbačeni,samo zato što ti ne znaš slušati.Ne znam gdje pripadam,ali ja krećem dalje,samo,jer ti zbilje ne znaš što ja osjećam.I što je s mojim potrebama,s mojim osjećajima,s onim što je najbolje za mene,što je sa mnom? Ali zapravo je to više od mene,jer mi smo obitelj.Svi naši snovi su za nju,da mi smo obitelj,i ja moram ostati radi NAŠIH snova.Ona obitelj koja se mora razumjeti,voljeti i početi slušati.

- 22:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #